Inicio Avisos Listas provisionais do equipo directivo do Obradoiro de Emprego "Ordes-Frades" 2016
Mércores, 03 Agosto 2016 15:50

O Concello de Frades publica a listaxe provisional do equipo directivo do Obradoiro de Emprego "Ordes-Frades" 2016, que podes consultar nesta ligazón. Contra este acordo poderase presentar reclamación perante o Grupo de Traballo Mixto no prazo de dous días hábiles a partir da data na que se publica o listado (3 de agosto de 2016). As reclamacións deberanse presentar por escrito, preferentemente nos rexistros dos Concellos de Ordes ou de Frades. En caso de presentación en calquera outro rexistro dos admitidos na Lei 30/92 de Réxime Xurídico das Administracións Públicas e Procedemento Administrativo Común deberase remitir copia por fax ao número 881 960 460.