Inicio Avisos Convocadas as probas para a obtención dos títulos de Bacharelato e de graduado en ESO
Venres, 10 Febreiro 2017 21:08
O Concello de Frades informa de que a Consellería de Cultura, Educación e Ordeación Universitaria vén de convocar as probas para a a obtención dos títulos de Bacharelato e graduado en ESO. O exame de Bacharelato terá lugar o 21 de abril no IES San Clemente (Santiago) e o prazo de inscrición estará aberto do 24 de febreiro ao 10 de marzo no propio IES San Clemente ou no Centro EPA Eduardo Pondal (A Coruña). Para obter o título de graduado en Educación Secundaria haberá dúas convocatorias: o 2 de xuño (prazo de inscrición do 13 ao 24 de marzo) e o 7 de setembro (inscricións do 3 ao 10 de xullo). Inscricións no IES San Clemente (alumnado cuxo primeiro apelido estea entre as letras A e L) e no IES Rosalía de Castro (letras M a Z). Máis información neste bando.