Inicio Novas Selección de 6 traballadores/as desempregados/as mediante o Programa de Integración Laboral da Deputación da Coruña
Luns, 20 Maio 2019 14:47

O Concello de Frades informa da convocatoria do proceso selectivo para a contratación dun tractorista e 5 peóns de obra pública ao abeiro das bases do Programa de Integración Laboral mediante execución de obras e servizos mínimos municipais dos concellos da provincia con menos de 20.000 habitantes anualidade 2019 (BOP nº 26 de 6 de febreiro de 2019) da Deputación da Coruña.

A contratación dos 6 postos realizarase por un período de 4 meses, cunha xornada laboral de 5 horas diarias. As persoas interesadas nalgún destes postos de traballo deberán estar inscritas como demandantes de emprego no Servizo Público de Emprego antes do 27 de maio, data na que o Concello presentará a oferta solicitando candidatos/as para a súa selección.