Inicio Novas Técnicos da Xunta visitarán Frades para facer un proxecto de recuperación dos espazos naturais
Mércores, 28 Outubro 2009 21:23

Técnicos da Consellería do Medio Rural visitarán Frades durante a primeira quincena do mes de novembro para analizar o estado dos espazos naturais do municipio e poder así elaborar un proxecto de recuperación dos mesmos. Así o acordaron o alcalde de Frades, Miguel Prado Patiño, e o director xeral de Conservación da Natureza, Ricardo García Borregón, durante unha reunión mantida en San Lázaro.

“Nós xa solicitamos a colaboración da Xunta para a recuperación dos espazos naturais de Frades, pero nos denegaron sistemáticamente esa axuda nos últimos tres anos”, explica Prado Patiño que sinala que “agora o novo director xeral de Conservación da Natureza comprometeuse a enviar aos técnicos da Consellería do Medio Rural para que vexan os lugares, estuden o que é preciso facer e poidamos dispoñer dun proxecto para recuperar estas zonas, que son un dos principais atractivos turísticos do noso municipio”.

A Presa e ruta de sendeirismo

O alcalde fradense entregoulle a Ricardo García Borregón un informe sobre a situación dos espazos naturais de Frades e un dossier fotográfico sobre o estado de conservación dos mesmos. “En concreto, referinme especialmente á área natural de A Presa, en Ponte Carreira, pois foi acondicionada polo Concello hai un tempo pero o río se atopa cheo de maleza e é preciso unha limpeza tanto do río como das súas marxes”, apunta Miguel Prado. Unha actuación de especial interese pois se trata dun espazo natural no núcleo urbano de Ponte Carreira e se trata dunhas das presas naturais máis grandes de Galicia.

A outra gran área natural para a que se pedíu colaboración é a que se inclúe na ruta de sendeirismo polo río Tambre, que ao longo de 12 quilómetros discorre pola área recreativa de Os Pasos (Aiazo), a praia fluvial da Presa e Ponte Brates.

Clube de Cazadores de Frades

Así mesmo, Miguel Prado Patiño, como secretario do Clube de Cazadores de Frades, aproveitou a entrevista para solicitarlle a García Borregón unha serie de melloras no hábitat da perdiz e do coello. O director xeral de Conservación da Natureza indicoulle que en próximas datas sairán unhas axudas autonómicas para roturacións, sembrados e biotopos para o coello.

Ademais, Prado Patiño expúxolle a precaria situación dun cerramento de media hectárea que dispón o Clube de Cazadores de Frades no que se sitúan un parque de perdices e un criadeiro de adaptación e crianza de coellos, que foi elaborado hai dez anos grazas a unha axuda da Xunta e que na actualidade se atopa moi afectado polos temporais do pasado inverno. O Clube de Cazadores de Frades conta con case 300 socios e foi creado no ano 1985.