Inicio Novas Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Rio Samo"
Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Rio Samo"
Mércores, 03 Outubro 2018 00:00

26-10-2018. Resultado definitivo da fase de baremo de méritos e da entrevista para a provisión do posto de alumno/a traballador/a nas especialidades: "Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes (nviel 1)", "Repoblacións forestais e tratamentos silvícolas (nivel 2)" nos Concellos de Ordes, Mesía e Frades.Descargar.

22-10-2018. Resultado provisional da fase de baremo de méritos e da entrevista para a provisión do posto de alumno/a traballador/a nas especialidades: "Actividades auxiliares en conservación e mellora de montes (nviel 1)", "Repoblacións forestais e tratamentos silvícolas (nivel 2)" nos Concellos de Ordes, Mesía e Frades. Descargar.

18-10-2018. Puntuación provisional de candidatos aos postos de persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo". Director/a. Descargar.

18-10-2018. Puntuación provisional de candidatos aos postos de persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo". Mestre/a da especialidade. Descargar.

18-10-2018. Puntuación provisional de candidatos aos postos de persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo". Mestre/a titor/a. Descargar.

18-10-2018. Puntuación provisional de candidatos aos postos de persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo". Administrativo/a. Descargar.

03-10-2018 Bases para a selección do alumnado traballador/a e persoal do Obradoiro de Emprego "Brañas do Illo-Río Samo". Descargar.