Inicio Novas Os ‘Xoves de Praia’ acadaron en xullo unha participación media de ata 60 persoas cada semana
Mércores, 09 Agosto 2017 11:29

20170809_fradesxovespraiaxullo

O programa ‘Xoves de praia’ do Concello de Frades contou durante as saídas do mes de xullo con entre 50 e 60 participantes cada semana. A actividade continúa durante o mes de agosto, con saídas todos os xoves.

O destino elixido durante o pasado mes foi a praia de Boiro, por ser un areal idóneo para nenos e maiores, ao contar con zonas verdes con sombra e augas moi tranquilas. En agosto, ademais de Boiro, nalgunha das xornadas de agosto as saídas serán á praia da Magdalena, en Cabanas (A Coruña), posto que posúe características moi semellantes á de Boiro.

O autobús do programa ‘Xoves de praia’ recolle os veciños e veciñas polas distintas parroquias. As persoas interesadas en participar poden reservar praza por días ou polo mes completo. Teñen que facelo antes do martes previo á viaxe, acudindo á Casa do Concello ou chamando ao 981 69 55 67. O custo é de 7 euros por día para persoas empadroadas en Frades, e 10 euros por día para non empadroados. O prezo queda en 5 euros por saída para menores de doce anos.